I am in misery

Imorse kunde jag sova hur länge som helst eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal klockan tolv. Fast självklart börjat fönstersnubbarna såga och hamra klockan sju, så jag kunde inte sova så jättebra. Innan samtalet åkte jag med två handikappade som hade badat på fyrishov. En av dom var skitsmart, och hon var ändå bara nio år. Samtalet gick bra, fast Amanda den apan snodde våran tid, haha. Iallafall, somvanligt sa alla lärare att jag skulle räcka upp handen och vara med aktiv på lektionerna. Efter samtalet åkte jag och mamma till McDonalds och åt, sen fick jag åka med en annan handikappad unge. Jag fick även följa med och tvätta bussen, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: haha ja båda gick bra ;) men på utvecklingssamtalet sa hon att jag pratade för lite på lektionen hehe -.-

2010-11-23 @ 16:37:29
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0