It's the freakiest show

Gick upp klockan sju för att gå på någon undersökning med familjen, så vi gick hela vägen till det stället och när vi kom fram fick jag reda på att jag inte ingick i familjen och fick därför inte göra den. Hon erbjöd sig dock att kolla min fettmassa men jag tog det som en förolämpning och avstod. Så jag låg i en soffa och väntade på att dom andra skulle bli klara, och sen gick jag och fikade med syster. 

Egentligen fick jag inte ladda upp denhär, men nu gjorde jag det. Ojojoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syster? Men du ingick ju inte i den familjen

2010-11-07 @ 21:57:02
Postat av: Frida

Svar: men hahaha, bajsa ner dig!

2010-11-07 @ 22:34:11
URL: http://littlemonster.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0