I've changed my direction

Idag på idrotten hade vi beeptest. Jag var den andra som gav upp, sen gymmade jag lite. Fast egentligen satt jag mest och låtsades hjälpa andra. Vi hade inget klassråd så vi slutade efter samhällskunskapen. Då fick jag och Amanda en varsin klubba av Gabbi och Jennifer, hihi. Påvägen hem nynnade jag och Amanda på olika låtar som den andra skulle gissa vilken låt det var. Coolt va? Nu har jag inget att göra i helgen, woho. 

Jag och Amanda igår. Jag har ungefär samma kläder på  mig idag.. Fast rosa linne under det vita, svart kofta och ett annat halsband. Bara så ni vet ifall ni skriver upp det.

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA känns inte igen mig ens!!

2010-11-19 @ 17:37:05
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0