tack tack tack tack tack tack

Det har faktiskt varit en jättebra dag idag, jag har egentligen inte gjort speciellt mycket. Men jag har bara fått bra saker. Igår fick jag två asgulliga anteckningsblock, hello kitty glassar och ett armband av Denise och av Frida fick jag en lady gaga tygväska och massvis med choklad. Imorse öppnade jag paket från mina syskon. Av bror fick jag en klocka och av syster graffiti nagellack och en ögonskugga. Måste bara påpeka att dom är jätteduktiga på att slå in paket. När mamma kom hem öppnade jag även paket från henne och mormor och morfar. Av mamma fick jag två nagellack, en parfym och ännu mera choklad och av mormor och morfar fick jag boken Egoboost och en liten duk. Jag har även fått pengar av farmor och farfar och mormor och morfar. Tack för alla grattis oxå! Speciellt dom via facebook, ni gjorde så jag slog rekord inom hur många grattis jag får på facebook. Förra året fick jag sju stycken.


Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-14 @ 01:03:02
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0