the people are scratching

Varning för jättetöntigt inlägg som absolut inte behöver läsas.

Imorse åkte snygga killen på bussen samma buss som mig. Jag hade värsta chansen att sitta mittemot honom, men istället satte jag mig på det andra fyrasätet och brevid mig satte sig nån annan snygg snubbe med röd keps. Skolan var najs som nästan vanligt, fast jag var jättetrött. Dessutom gick jag till caféterian och handlade saker typ tre gånger, fast jag måste ju jämna ut den tiden då jag var fattig och inte köpte något. Jag tror föresten att det var typ "allasnyggakillarskavarapåsammaställesamtisigtsommigdagen" idag. Eller nåt liknade iallafall, det är svårt att formulera sig när det gäller sånt..

Hahah jag ser ut som värsta djurplågaren, kolla Fias ansiktsuttryck..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0