you've broken every code

Igår efter skolan åkte jag hem till pappa. Först handlade vi i Alunda, vilket var aslängesen för mig. Sen åkte vi hem och jag kollade runt i huset och på alla instrument. Efter att vi hade ätit kollade jag, Klas och Tove på Mutants. Sen skulle jag sova, men det gick bra ändå. På morgonen åkte vi till stan, det var asmycket folk på bussen som jag kände, men jag tycker inte om att träffa folk jag känner på bussar, speciellt inte på morgonen när jag ser hemsk ut. Jag satt iallafall och berättade om hela min bussresa för Denise genom sms, tillexempel att jag satt på töntsätet. När jag sen kom hem blev mitt liv fulländat. Nu ska jag klä på mig andra kläder och sånt, sen ska jag till skolan.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0