walk trough hell

Idag var jag i behov av att gå på stan, så jag drog med mig mamma imorse och köpte två t-shirtar och en kjol. Jag är lite trött på att klä mig som en slampa, så det ska jag försöka sluta med och därav kjolköpet. När vi kom hem skulle vi montera upp en jullampa som vi köpte, fast jag råkade ha sönder den lite, men det fixade jag nästan helt galant. Fast den ser inte riktigt ut som den skulle, men det är okej, hehe.

Denhär har jag inte köpt, men jag provade den i onsdags. Min första tanke var "nämen denhär kan jag ha när jag ska vara lite fin" fast sen tänkte jag typ "denhär är typ astrashig". Om det inte vore så att min familj sagt att dom tycker att det är white trash med spets så skulle jag inte tyck det. Jag är väldigt lättpåverkad när det gäller sånt, hehe. Föresten så ser man mina nya t-shirts på bilden, woho. Och jaja jag är jättetjock..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0