I'll sing in your ear again

Kommer du ihåg? Vi hade varit på musik direkt för första gången tror jag. Där satt vi, i våra "Johan palm-byxor" och kände oss jättehäftiga. När vi kom hem tog vi en massa bilder, men ingen blev som vi ville. Antingen slog vi varandra eller så ramlade vi, men kul hade vi. Precis som alla andra gånger som när jag är med dig. Jag förstår själv att vi inte kan ses så mycket längre, vilket är väldigt synd. Nu har vi inte pratat på hur lång tid som helst, och det känns som att jag inte känner dig längre. Fast så fort jag träffar dig så är det helt naturligt, som om vi träffas varje dag. Hoppas iallafall att det kommer nån gång då det känns som på bilden igen. Och inte bara en massa gånger som glöms bort under veckorna vi inte träffas. Bara så du vet, jag menar absolut inget dåligt med det här inlägget. Ville mest bara säga att jag saknar dig och jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Denisen

Åh! Klart jag kommer ihåg! :'D

Jag saknar dig med gosis, och jag lovar dig att jag kommer ha massor med tid för dig så fort allt har lugnat ner sig en smula. Det kommer bli precis som förr, det är jag helt hundra procentigt säker på :)

Älskar dig massor.

2010-11-23 @ 10:35:41
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0