I'm not sure anymore

Det första jag fick höra när jag kom in i klassrummet imorse var "FY!", bara för att jag råkade komma lite försent, haha. Efter den lektionen hämtade jag en ny nyckel eftersom dom bytte ut alla lås under lovet, så nu har vi asfula fyrkantiga nycklar istället för dom söta runda. Efter historian drog jag med mig Amanda för att vänta på Denise, medan vi väntade satt vi och kollade på tv i korridoren och kastade vantar. Fast efter ett tag orkade vi inte längre vänta så vi gick, och senare fick jag reda på att det var en timme senare hon slutade. Så förlåt både Denise och Amanda. När jag slutat gick dagen från "helt okej" till "helt jävla kass". Fast inte för att skoldagen var slut, hehe.

Jag fasta inte på bild idag, även om det är en dag då jag faktiskt kan säga att jag ser "helt okej" ut. Jag ser helt enkelt "helt jävla kass" ut på bild, hehe. Dessutom ser min tröja orange ut men det är den minsann inte. Den är faktiskt rosa, tro det eller ej.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0