wishinglist

Mössa - stadium
Hello kitty saker, lady gaga väska och ögonskugga - h&m

Resten av sakerna hittarna ni där ni letar om ni letar på rätt ställen. Nu har ni tio dagar på er att köpa allt detta till mig. Vissa av grejerna är inte specifika, typ som objektivet, barbiedockan och fingerboardsakerna. Mascaran, boken och halsbandet är dock det, hehe. Fast jag vet inte om halsbandet ser ut så egentligen och egentligen är det inget halsband, jaja. Och eh.. Jag är seriös, jag vill ha en barbiedocka! Hahah. Det gör inget om ni skulle köpa något som inte är med här, jag blir glad för det mesta, även om ni inte köper nåt. Fast det gäller inte min familj, ni måste köpa nåt, hehe.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: hahah aaw TACK :DD

2010-11-03 @ 23:00:52
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0