I never meant to brag

Imorse blev det som vanligt inte mycket sovmorgon till mig, för jag och mamma åkte jag kollade på jackor. Jag hittade dock igen, hehe. När jag kom till idrotten imorse var det bara snubbar som spelade innebandy där, och jag vågade inte gå in. Men efter ett tag kom Amanda och Astrid, och tydligen var resten av klassen i spinningrummet. Efter att vi hade haft en liten fight med den andra klassen körde vi boxercise. Sen slutade vi, så jag och Amanda spanade in några snubbar som hade utegympa eller nåt. Då märkte vi även att det snöade! Coolt ju. Egentligen ska jag vara på Stora torget nu, eftersom det är fullt ös med Boland typ. Snart ska jag hem till Bea, det ska bli trevligt.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0