score!

Nu är jag hemma från Bea. Det var trevligt där. Vi gjorde inte så mycket, jag pratade med hennes klasskompis utan att se vad jag skrev och Bea fick skulden för det, sen kollade vi på någon film. Jag vaknade tidigt och startade datorn, och när Bea oxå vaknat gick vi ut och fotade lite. När jag åkte hem var jag astrött, sen träffade jag Malin och Jenny på bussen, det var trevligt det med, hoho.

Nämen här laddar vi upp långa bilder för ovanlighetensskull (haha långa..). Bea har tatt bilden och det kan hända att jag råkar byta ut den mot en inte lång bild. Höhö.

Kommentarer
Postat av: amanda

VAD HAR DU EMOT LÅNGA BILDER KVINNA!! dom är ur snygga ju! :D

2010-10-16 @ 21:50:20
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0