lousy truth

Första lektionen hade vi matteprov, det gick bättre än jag hade förväntat mig. Fast jag hade inte förväntat mig någonting, så egentligen gick det inte bra. Jag var jättetaskig som lät Amanda svälta på lunchen eftersom jag inte hämtade en gaffel åt henne, så vi delade på en godisrem. När vi slutade skulle jag få skjuts av mamma, men hon svarade varken på sms eller när jag ringde så efter att ha gått runt i cirklar i en och en halv timme tog jag bussen hem. Väl hemma började jag baka kanelbullar och efter ett tag kom systern min och hjälpte till. Dom blev gröna, men annars var dom mumsiga, ehh..

Jag ser egentligen inte ut som en häst, hoppas jag.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0