I don’t believe it’s bad

På våran trevliga håltimme hjälpte jag Amanda med läxan som jag inte ens hade börjat med. Jag var ju nästan bäst då. Istället för att räkna matte på mattelektionen höll vi på med nån fredsgrej precis som alla andra. På estetiska verksamheten sjöng alla i mikrofon, det var trevligt. Innan den tråkiga svenskalektionen rullade jag och Amanda gräs, haha. Det var nice. Efter skolan skulle jag på YESmöte med Denise, så jag väntade i en timme i skolan sen begav vi oss till Rasbo. Det var hon, jag och Lollo där. Lärarna hade glömt bort oss. Så vi ringde dom och hade det trevliga mötet. När jag kom hem var det bara att sätta igång med läxan. Nu är jag klar, duktigt va? Måste dock renskriva lite imorn, har antagligen jättemycket stavfel. Nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt, hehe.

Jag imorse, gick runt med mössa hela dagen i skolan.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0