mera politik..

Gjorde ett test på vilket parti jag borde rösta på. Om det skulle vara så att jag faktiskt fick rösta nu skulle jag rösta på något inom det röd-gröna. Jag har något emot de blåa, speciellt Moderaterna. Fast så var det ju när det var Socialdemokraterna som styrde oxå, hehe. På fredag är det skolval iallafall, förra gången det var det röstade jag på Vänsterpartiet, får se om jag gör samma sak i år igen.

Kul att Sverigedemokraterna är har så mycket och Socialdemokraterna så lite. Fast jag svarade "vet inte" på de flesta frågor, hehe. Det förvånar mig faktiskt att jag blev så lite Pirat eftersom det var typ den enda frågan jag fattade, haha. Eftersom jag är så politisk idag så gjorde jag även ett annat test på samma sida. Bara för att.




Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0