Please don't hold me down

På tyskan fick vi våran första läxa, typ 100 glosor. Sen hade vi håltimme så jag åt en massa saker för att fördriva tiden. Under lunchen gick jag, Amanda, Yvonne, Tina och Malin till nåt kebabställe och åt jättefort för att hinna till estetiska verksamheten. Där spelade jag I'm yours på gitarr och sjöng Release me med Malin, Amanda och Duangkamon. Sista lektionen blev det inga målarkillar att spana på, tyvärr. Istället blev det en skittråkig svenska lektion. Efter skolan åkte jag ner med Arpen på stan för att prata med Centerpartiet och sen träffa Bea. När vi pratat med Centern satt jag i regnet ett tag och sen gick jag till bussen. Så det blev inget Bea idag. Jag och Amanda har spanat in ovanligt mycket killar idag känns det som btw, hmm..



Kommentarer
Postat av: amanda

OCH! det var trevligt! :D

2010-09-14 @ 22:29:32
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0