Please speak slowly

Idag hade vi historia på övervåningen i A-huset, det var fett ballt. Jag hade bara tyska i en halvtimme men jag kunde inte åka hem för Amanda hade sina saker i mitt skåp, haha. Men det gjorde inget, för vi bestämde oss för att gå på stan tillsammans sen. Jag tog hennes cykel och cyklade ner på stan, då var jag cool. På stan kollade vi efter folk vi kände. Jag tror Amanda hittade ganska många fler än mig, hehe. Vi såg även hennes knarklangare som tydligen inte var någon knarklangare. Mycket trevligt.

Man märker alltid när någon har varit i mitt rum,
speciellt när sånnahär bilder är tagna på kameran, hahaha

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: fan va totally awsume!! både att du tänkte samma som jag OCH bilden, diggar den fan! (a)

2010-09-23 @ 19:13:01
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: happy bilden är mycket fiiin men diggar mest den fina handen antar att det är från din broscha? ;D Men vem tog bilden på när du hoppade? :O

2010-09-23 @ 19:19:00



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0