politik återigen

Moderaterna var här nyss och mutade med kokbok och sånt, jag stod i köket med en kniv ifall dom skulle attackera. Egentligen höll jag på att skära saker, men det ska ingen veta. Jag känner att jag har blivit jättepolitisk nu, men det kommer att ändras efter söndag. Om inte ett dåligt parti vinner då, för då kommer jag klaga, hehe. Egentligen vet jag inte vad som är bra och dåligt, jag vet ingenting om politik faktiskt. Visste inte ens att Sverigedemokraterna fanns fören i vintras typ, haha. Innan folk började prata om denhär valet kunde jag inte skillnaden på Kristdemokraterna, Folkpartiet, Miljöpartiet och Centerpartiet. Så jag är ganska duktig nu tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: Tack, skönt att inte vara ensam om det :)

Älskar dig med Frida.

2010-09-16 @ 22:03:21
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: BUSIG DU ÄR!!

2010-09-16 @ 23:17:54
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0