snälla tjejen

Var nere på stan med Denise och shoppade nyss. Egentligen var Denise hemma, men vi hade smskontakt så hon inte behövde vara orolig. Jag köper nästan alltid mycket saker när jag går ensam på stan, men det är bra. Idag köpte jag två par likadana jeansleggings, en kofta, två nagellack, nageldekorationer och en töntig typ fyndgrej eller vad det heter. I fyndgrejen fanns ett fulsnyggt armband, fula örhängen och ett fint halsband. När jag skulle hem var jag tvungen att undvika alla moderater som var på stan, så jag gick till studenternas och väntade på bussen. Det var bra, för då fick jag se två cyklande skejtare. Mums. Nu ska jag äta. Mums igen.

Bjuder lite på den. På mig har jag nya leggings och bakom hänger ny kofta, hehe

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0