No need to say goodbye

På lunchen idag satt jag och Amanda med några coola killar, blandannat Patrik och våran skåpgranne, fast ingen av dom pratade med oss. När vi ätit klart satt vi som vanligt och spanade in folk och en snubbe hälsade på oss två gånger, hehe. På historian hade vi typ lärarkandidater, då fick vi kolla på Hem till Midgård, det var nice. När jag stod vid mitt skåp och skulle hem visade nån lärare mig en lapp han hade fått, det stod typ "Varför tycker inte du om mig // ledsen kille 33 vårar". Nu har jag skitmycket läxor, blandannat naturkunskap, tyska, engelska och kanske historia, haha.


Kommentarer
Postat av: amanda

glöm inte matten!!! ;O

2010-09-16 @ 21:46:09
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0