This is what I wanna do

Idag hade vi nästan bara tråkiga lektioner. Efter skolan att jag och pratade med en tjej från tyskan, vi satt typ nere i mode och design korridoren ett tag eftersom vi slutade tidigare än dom andra. När jag gick till bussen var en annan fordonklass ute och hade idrott. Dessa var dock en liten aning snyggare än dom igår, hehe. Jag ska nog be till Gud att vi inte behöver göra samma sak som dom imorn, jag blir andfådd av att kolla på dom så jag lär väl verkligen inte klara av att utföra det själv, haha. När jag kom hem hade syster köpt graffitinagellack som jag satt och tänkte på imorse att jag ville ha, så jag lånade det lite och målade mina ickeexisterande naglar.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0