Dom skulle vilja vara som oss

Naturkunskapen idag var härligare än härligast. Dock råkade jag för första gången kolla på kackerlackorna, något som jag ångrar i efterhand. På lunchen drog jag och Amanda till MAX och åt. Det lät gott. Efter skolan gick jag på stan med Denise. Där träffade vi ovanligt många Rasbomänniskor. Blandannat Lollo, Olivia, Jossan WE, Frida och Esther. Såg även några från min förra klass, men dom hatar nog mig. På tal om min förra klass såg jag Patrik när jag och Amanda gick på bussen till MAX. Han eller någon av hans kompisar ropade mitt namn tror jag, men ändå hälsar han aldrig på mig. Iallafall, jag följde med Denise till Ekeby innan hennes dans började.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0