Show me your teeth

Skulle egentligen skriva något jätteroligt, men så blev det inte. Eftersom jag inte har något vettigt att skriva kan jag ju skriva typ grattis till Frida som numera har raka fina tänder utan färgade pluppar på. Nästan alla tar ut sina tandställningar i höst, det är lite sorgligt. Jag måste hitta en människa som tillåter mig att slicka på dens tandställning. Det verkar vara så roligt, haha. Fast jag tror inte att någon kommer tillåta att jag gör det, tyvärr. Jag får nog nöja mig med att peta på Denise tänder. Hon ska föresten ta ut sin tandställning när min bror som oxå har tandställning fyller år. Intressant va?

Förra året, haha.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHA mina tänder på bilden </3

2010-09-07 @ 21:26:56
URL: http://ithoughtiwas.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0