pick och pack

Efter skolan väntade jag på Denise, sen gick vi ner på stan. Där åt vi middag på MAX samtidigt som vi spanade in en antirasistisk sjukt snygg snubbe som inte tyckte om Sverigedemokraterna. Vi blev dessutom attackerade av en rabiesgeting eller nåt. Sen gick vi runt lite, jag råkade köpa två vita saker helt utan anledning. Provade dom inte ens i en provhytt, haha. Eftersom Denise skulle dansa i Ekeby åkte vi samma buss, när vi väntade på bussen kollade vi in dom nya moderaterna, hehe. Vet faktiskt inte om jag skulle prata med Centerpartiet idag, har för mig att Arpen åkte hem under dagen. Nu ska jag öppna ett spännande paket som väntade på mig när jag kom hem. 


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0