Before I lose control

Ååååh hatar allt just nu. TRE SAKER ÄR NEGATIVA DENNA USLA KVÄLL. Först och främst kostade ett par knästrumpor jag vill ha 98 och inte 39. Så farväl med dom. För det andra är uppcon biljetterna slut. FATTAR NI ELLER? Har provat kläderna jag planerat att ha flera gånger framför spegeln och föreställt mig de i musikens hus. Skit. För det tredje är det sista april om två timmar och här sitter jag och har inte ett jävla skit att göra. DAGS ATT SLUTA LEVA ASSÅ, ÅH. Okej, jag har lite skit att göra tror jag, ska följa efter Denise och Emil som en svans, men det ska bli skoj påriktigt! Sen ska jag hem och gråta lite, hihi. En sak är dock så jävla bra och jag kan inte sluta le. Det är därför jag inte gråter nu.

valborg förra året.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0