du ska vara den du är

Ungefär halv åtta började jag sortera godis i påsar som alla påskkärringar ska få imorn. Dock var jag tvungen att rusa till mitt rum mitt i allt när Glee började, hehe. Hoppas att det kommer några ungar imorn, har åtta påsar att dela ut. Sen att det bara är elva godisar i dom har inget med saken att göra. Klockan tio ikväll står jag inför ett jobbigt dilemma. Big Brother eller How I met you mother? Åh. påtal om ingenting kom jag på vad denhär låten handlade om igår innan jag somnade. Tog mig bara hundra år ungefär.


Synd att snubben är typ gammal gubbe idag. Han var ju jättesöt!


Kommentarer
Postat av: frida

gillar klumpen framför scenen som står och hoppar hahahaha

2011-04-21 @ 00:19:25
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0