Your poison gets me high

Innan skolan lämnade jag in min valblankett till indivuduella valen, fast tydligen fick jag inte ha som jag ville så jag kommer ha jazzdans, tonårspsykologi och klädsömnad i tvåan och digitalt foto i trean. Plus musikalen i tvåan och skoltidningen. Efter att jag och Amanda pluggat historia spelade vi innebandy på idrotten. Jag fick självklart en innebandyboll på mig, men det börjar bli en vana. Under våran första match blev det oavgjort och sen vann vi överlägset (jag gjorde några mål dessutom, woho). Fast Amanda svek oss på sista matchen, buhu. På samhällskunskapen fortsatte vi med ekonomi och jag var duktig som pratade lite, sjukt bra dag helt enkelt. Love it!


Haha, kunde inte visa oss i färg. Idrott innan = inte fresh. Inte jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: amanda

din korv sa ju att du inte skulle ta den bilden! :P

2011-04-01 @ 19:46:03
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0