lady in red

Mamma glömde sin matlåda hemma imorse så jag gav den till henne när hon åkte förbi med bussen och passade på att åka ner på stan samtidigt. Var på jakt efter en kjol, men "om man letar hittar man inte". Fast jag hittade två stora koftor, var nära att jag köpte XXL men den var lite väl stor. Så en är i XL och den andra M. På bussen hem kom jag på att jag har ganska många koftor, så jag ska försöka använda dom lite oftare. Istället för den svarta jag brukar ha alltså. Intressant inlägg om koftor va? Bjuder på en film jag hittade från uppcon när jag dricker en läsk som stod i kylskåpet i flera månader. Jättegott! Den här gamla motorn kom fram i tid, lämnar centralstationen kvart i nio.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0