I'm just a Holy fool

Mycket trevlig dag idag. Har ätit massvis med mat (lite sik, en skinka och en annan köttbit, haha..). Efter maten gick jag och Klas ut och när vi kom in kollade vi på Bambi och åt efterätt. Fy vad sorglig Bambi är! Ännu sorgligare är det att jag trodde att Bambi var en tjej fram tills idag. På bussen hem kunde jag inte sova för att en snygg kille satt snett bakom mig, men när han gick av dreglade jag ner mig själv typ. Supernajs.

Hahaha bjuder jättemycket på migsjälv just nu. På den första bilden tappade jag min mobil för första gången. På den andra kastar Klas macka och på den tredje hade Hanna druckit nåt äckligt. De två sista bilderna är tagna vid samma tillfälle. Det var sjukt jobbigt att stå sådär så jag ramlade ner och hade sönder mina leggings. Så värt det asså.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0