turkosa tjejen

Innan jag begav mig till skolan fick jag två par skor av Klas. Jäkla tur att jag inte hade på mig dom dock, jag har nämligen fått ett skavsår på tån så det blödde igenom mina andra skor. SÅ SJUKT ÄCKLIGT. På bilden kom vi på en idé och fick en ny gruppmedlem, haha. Till lunch var det vårbuffé, men jag drack ett glas apelsinjuice och när vi skulle gå såg vi att det fanns glass så den gulliga matgubben smuglade till mig och Amanda, hihi. Idrotten var ganska jobbig, först joggade vi en kilometer sen spelade vi norsk bränboll. Tror inte att det förvånar någon när jag säger att jag fick en boll i ansiktet asså. Efter idrotten hade vi samhällskunskap, egentligen kunde vi bara skriva att vi var där sen gå men jag och Amanda jobbade hårt! Iallafall Amanda. När vi slutat helt åkte jag ner på stan och köpte två par knästrumpor, ett glasögonfodral och blondering. Sjukt vad mycket folk det var, typ en tredjedel jämfört med vad det kommer vara imorn. Är lite taggad, hehe.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: hahahahahah röd/vit rutig, yesbox ^^

2011-04-29 @ 21:50:25
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0