I see the soul that is inside

Först satt jag, Denise, Emil, Julia och Daniel och Niklas från estetettan i stadsparken och chillade. Egentligen skulle hela Denises klass vara där men vi satt typ i tre olika grupper. Efter två timmar när alla andra kom gick jag, Denise och Emil iväg för att äta. När vi ätit klart och skulle till station frågade några snubbar mig vart sneriket ligger. haha. Innan jag sa farväl till Denise och Emil väntade vi på deras buss och kollade på folk som blev tagna av polisen. Sen begav jag mig till min buss och satt där i 45 minuter. Det var kallt men kul, några frågade mig om det fanns något som hette liggargatan och sen kom en kille och ville veta vart parken där alla fyllon sitter är, alltså ekonomikum. Innan han gick sa han att han skulle dö i cancer och jag bara skrattade, huhu. När det tillslut kom en snygg kille och frågade om sexan gick från den hållplatsen insåg jag att den inte gjorde det så jag gick till stadshuset. Kort och kall men lyckad valborg måste jag verkligen säga.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0