Black is the colour of my true love's hair

Hade sång och gitarrlektion direkt på morgonen, missade dock mer än halva gitarren eftersom jag inte visste vart jag skulle vara. På lunchen åkte jag och Amanda till MAX sen hade vi samhällskunskap. När vi hade slutat efter hundra år hjälpte vi Denise sen lämnade vi Amanda och åkte ner på stan. Bussresan till Gåvsta var lång men rolig. Möterna var oxå roliga, tycker att det är så kul att träffa alla Rasbomänniskor! Jag och Denise försökte starta en Boland-Katte fight men dom bara kramades. Töntar. Det är iallafall bevisat att Boland är smartast, fick frågar vad en entreprenör var. En som öppnar dörrar. Dom andra sa att det var en som sålde tjänster, asså typ en hora. Förstår inte vad vissa tänker med.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0