alla manglar på nu

Trots mina tio alarm försov jag mig. Men det är okej! Gick in på Facebook och såg dethär, haha! Skönt ju, Fest hos Mange är lite uttjatad. Fortfarande kär i Didde, ok. Jag kan inte sjunga men jag kan gunga. True story. HEHE.


PS. Drömde att en rumänsk snubbe skulle bo hos mig och att Emil pratade med mig. Han visste tillochmed vad jag hette. Emil Elton asså. Finns alldeles för många Emlisar. Som när jag och Joszan pratade om hennes och Denises i torsdags så höll jag på att skriva till mamma att jag skulle få skjuts av Emil. Kul att mitt PS är längre än självaste inlägget. DS.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: 1. aaah visst är den döööfin!

2. hihi love them

3. GAAAH FÖRLÅT! huhuu, ska bara köpa te innan fredag. hoppas du inte köpt lussebullete till mig! sen är det stop med köpande, hehe

2011-12-13 @ 14:06:16
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0