då i vårt mörka hus

Kom försent till tyskan, hade teori på idrotten (kom försent där oxå, chillade på ÖB med Sofia, hehe. Men dom hade inte börjat!) och på geografin/historian kollade vi på julshowen igen. Fick dock inte ta kort så jag gjorde inte det. Nu måste jag lyssna på luciasånger, har inte sett ett enda luciatåg idag! Men pyntade sängen lite när jag kom hem, hehe.

(O)Rolig fakta: Satte på UV-filtret eller vad det heter på kameran idag och när jag skulle ta kort lossnade den från stativet så det fick en spricka. Utan det hade alltså hela objektivet gått sönder men nu märks det typ inte ens! 

Måste föresten påminna mig om att inte ta med kameran till skolan längre, om inget kul händer eller om jag inte helt plötsligt är jättesnygg. Men då ska den ligga i kameraväskan! Nu ska jag smaka dumle pepparkaka! Det låter gott.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men åHHHHHHHH du fick ju ta kort ÄVEN fast dom sa att man inte fick!!!!!! :C fegis.

2011-12-13 @ 22:10:07
Postat av: Frida

asså amanda sluta vara anonym!! tyckte faktiskt att det var skönt att bara sitta och kolla dessutom, och så satt jag ganska dåligt till, hehe. men du var duktig idag ändå!

2011-12-13 @ 22:31:22
URL: http://littlemonster.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0