i min historiamapp..

Chill dag! På matten frågade jag om hjälp, tror det borde skrivas i historiaboken som vi inte använde på historialektionen när vi satt vid datorn. Fast efter halva tiden kom en jäkla fordonsklass och sa att dom hade bokat. Så vi övergav våra platser och fick längre rast. Tack pojkar! Dock hade Amanda dans så vi var tvungna att vänta på henne i en halvtimme, haha. Efter ensemblen satte jag mig i bibblan, pratade med Joszan, gick ner med Tina och Sofia, gick upp i bibblan igen, pratade lite mer med Joszan och gick ner till Tina och Sofia igen. Det var min pluggrast det. Eftersom jag har brist på busskort åker jag med Joszan till Gåvsta och fördriver tiden här med plugg. Eller jag har inte börjat än, hehe.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0