it's not unusual

Asså Amanda är så rolig. Jag skulle vara med på hennes fotolektion så vi åkte tillsammans till skolan med 13. Men när hon gått av sin första buss pratar vi i telefon och så säger hon att jag står vid fel hållplats och att jag ska gå till stadshuset trots att jag stod utanför, och när jag förklarade för henne att hon skulle åkt till Librobäck om hon åkte från den hållplatsen sa hon att vi brukade åka därifrån, fast vi brukar gå av där. Knasig tjej jag umgås med asså.

Hennes fotolektion gick bra antar jag. Efter lunchen som var nobelmiddag hade jag engelska redovising tillslut. Älskar att våran hela klass är som en halvklass, eller en pytteliten grupp i en vanlig klass. Jaja, efter skolan så åkte jag hem och sen till Ica väst. Är så himla trött nu och vill ha godis till Idolfinalen men orkar inte gå ut för att det är halt och kallt.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: den är fin också :D asså jag vet inte.. antagligen ska jag vara med Emil. Får se om jag ska hitte på nåt med Julia och Therese. Uhu, så många som frågar. Kommer sluta med att jag och Emil sitter själva med en skål chips, haha :( fast då kan du få dela chipsskål med oss om du också blir ensam ^^

2011-12-09 @ 18:32:11
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0