passa dig som satan

Gick och la mig runt elva igår men precis innan jag somnade började jag hosta och fortsatte i två timmar. Trodde att jag skulle spy ett tag, men trots det åkte jag till tandläkaren idag. Skulle dock upp halv fem så jag skulle hinna med allt men klockan sex vaknade jag, slängde på mig helt svarta kläder och stoppade ner massvis med annat i väskan. Tjugo över sju satt jag på folktandvården och kollade på julkalendern och tjugo i tog jag bort tandsten. Skulle egentligen gå till skolan och plugga sen men efetrsom det är kallt och jag inte hann äta frukost åkte jag hem. Åker strax igen!


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: meh hahahhaha, aso vi var ju klaaaaara dååå, hihi

2011-12-05 @ 17:35:10
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0