Gibt Trost und Kraft

Matteprovet imorse gick nog bra! Snackade med klassens smarta efteråt och som hade gjort typ lika som jag. Eftersom vi inte hade någon ensemble tränade jag, Yvonne, Fanny, Jenny och Joszan och efter det kollade vi på en lite konsert som var anledningen till våran inställda lektion. Under håltimmen skapade jag en blogg åt Sofia,. Hon kan dock inte komma in på den nu, haha! Efter skolan skulle jag träffa Frida. Råkade dock springa in i Denise innan (hon och Emil stod och pussades och precis när jag skulle hoppa på dom och fråga om jag fick vara med vände sig Emil om. Lite kul.). Har köpt massvis julklappar med Frida idag och har bra tusen kvar! Nu borde jag plugga men pyssla är viktigare!

Imorn avslutar jag min rosa vecka. I Februari hade jag en turkos vecka som avslutades med ett pannband som jag köpte samma dag hemma hos Denise. Ungefär samma sak gäller imorn, fast då med en kofta jag köpte idag som skiftar i rött.

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: ELLER HUR LIKSOM! :'o



haha, på din bild. jag ba "ååh jag har också en sån filt. varför har hon inte sagt att hon har en likadan" fast det var visst min heheh

2011-12-15 @ 21:46:39
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0