vad ska jag göra nu

Under de tre lektioner jag haft jag har kollat på ett tyskt klipp och ätit tyskt godis, provat hålla i massvis med olika saker för att se hur det ser ut när man håller dom, fått reda på att Teofil är ett namn, varit en älg och dansat schottis. Efter skolan såg vi på julavslutningen i Missionskyrkan (bondkyrkan) och sen hämtade jag ut biobiljetter med Denise och gick på stan med Amanda. Köpte en julklapp och lite till migsjälv. Blandannat en bandana på Carling, haha. Dom är så söta! En snubbe smakade brända mandlar av Amanda och den andra trodde hon sa "röd banan" när hon sa "röd bandana". Dom hade förörvrigt inga röda bandanor så jag köpte en svart. När jag kom hem spinnade jag till friheten och lovet.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0