2004-2011

2004.
Kom ihåg att jag typ hatade Idol då, men såg några sekunder av finalen och röstade på Darin utan att ens höra när Daniel sjöng. Kommer alltså inte ihåg mycket från det året eftersom jag tyckte att det var så tråkigt, haha.


2005.
Ett av de bästa åren, även om jag aldrig kom ihåg vem som var vem av Jens, Måns och Sebastian. Hejade då på Elina men när hon åkte tog jag Jens för han var snyggast, haha. Tror att jag röstade på Agnes då om jag inte minns fel.


2006.
Oxå väldigt bra år, man tyckte att Danny var jättesnygg och jag skröt om att en på mammas jobb kände hans bror. När jag kollar tillbaka på vilka som var med kommer jag inte ihåg alls. Men jag har Eriks singel så han kommer jag ihåg!


2007.
Det var typ då jag insåg att man inte skulle vinna för att det skulle gå bra så jag blev glad när Marie vann eftersom jag hejade på Amanda. Kommer även ihåg Patrizia eftersom jag såg henne på H&M barnavdelning en gång, haha!


2008.
Best year ever. Kunde allas namn och missade inget avsnitt. Köpte tillochmed en almenacka, haha. Johan Palm var min värld (delat med Robin Bengtsson) och jag har två egengjorda tröjor med hans efternamn på plus en skiva köpt på samma dag som den släpptes. Dessutom såg jag honom live två gånger 2009 och tog i hans hand på Grönalund.


2009.
Eftersom ingenting kunde mäta sig med 2008 följde jag det inte, men finalen såg jag hemma hos Frida och jag hejade lite på Erik. Så lite följde jag det ju, hehe. Kommer även ihåg Niklas, tror faktiskt att jag slutade kolla när han åkte.


2010.
Har ingen aning om vad som hände här. Chris? Minna? Jay? Sen kommer jag inte ihåg flera. Eller jo, en gubbe va?


2011.
Så himla grymt. Alla har varit jäteduktiga och jag tycker faktiskt att finalisterna är värda det. Bryr mig inte om vem som vinner, men Amanda är en favorit. Annars har Emil, Roshana, Olle och Moa varit trogna favoriter. HEJA IALLAFALL!!




Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0