I'm not that innocent

Under den första håltimmen satt jag med Amanda och Malin i biblioteket och kollade på Amandas facebook. Mycket trevligt. Innan matten köpte jag antagligen den sista pingvinstaken någonsin. Läste nämligen vad det innehöll, visste ni att det är laktist i det? Åh vad äckligt det var att äta den efteråt. När vi slutade den lektionen åkte jag och Amanda ner på marknaden. Älskar att folk är så trevliga, en snubbe sa att vi var fina, hehe. Efter ett tag gick vi och åt på Jalla och sen gick vi tillbaka till marknaden ett tag. Hittade föresten världens sötaste mugg där som någon bör köpa till mig snarast. Med snarast menar jag till alla hjärtans dag och med någon menar jag någon.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0