I'm worse at what I do best

Stockholm igår var great! Det var tur att Frida hittade överallt, själv kan jag bara hitta på en gata i taget. Vi skuttade iallafall runt lite överallt och jag köpte två tröjor för 49 svenska riksdaler var. Klockan fyra satt vi sedan på tåget till Uppsala och någon timme senare var vi hemma hos mig. Där lagade vi mat som vi åt samtidigt som vi kollade på Glee och sen diskade vi och skärde grönsaker till melodifestivalen. Jag kommer dock inte ihåg nåt från de, hehe. Annars fjantade vi oss på facebook och kollade på en film om World trade center. Jag gillar att jag trodde att det var en olycka fram till förra sommarn.

Det är bara matbilden som är min. Så det blev inte så många bilder som jag skrev, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0