It's a secret no one knows

På engelskan började jag skriva om en person jag beundrar. Fast i mitt fall blev det två, mormor och morfar. Efter engelskan var det svenska och Olofs sista lektion med oss. Han läste upp några "guldkorn" från våra noveller. Den sista han läste upp var slutet av min novell, det gjorde min dag lite. Synd att snubben inte längre kommer ha oss, haha. När vi slutade väntade jag på Denise och Emil och sen skyndade vi oss till station där vi missade bussen och fick ta 816 som alla coola från Rasbo åkte. Fast vi satt längst bak så vi var coolast. Vi kom tio minuter innan mötet slutade, så efter det fikade vi sen skyndade jag mig till bussen som var 45 minuter sen. Trots all denna kyla har dagen varit underbar.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0