We are all born superstars

Har haft en jättemysig helg på Ekerö må jag säga. Anna och hennes Pappa hämtade mig vid tåget igår och jag fick en guidad tur påvägen. Vi stannade även och handlade där alla coola människor där hänger, Lidl. På kvällen kom Maura och Emelie och medan vi väntade på Lapyan spelade vi alla Alfapet. Ännu lite senare kom då Lapyan. Efter att vi ätit god pizza sjöng vi singstar. Jag fick sjunga blandannat denna, denna och denna låt. Måste säga att mitt liv blev lite fulländat när jag och Maura sjöng den sistnämda låten tillsammans. I love McFly liksom. Dagen avslutades genom att kolla på The last vampire och imorse åkte jag och Anna iväg till Stockholm city för att shoppa.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0