when you talk like that

Måste faktiskt säga att dagen har varit dålig. IG på konfliktanalysen, kom hem och märkte att någon förstört min fina städning i bokhyllan (skulle egentligen vilja tacka den människan eftersom det blev mycket bättre nu, men det är ju mina saker den tatt), datorhögtalarna kommer snart inte leva längre, skärmen är alldeles mörk och jag ser ut som ett troll. Dessutom skrattade mamma åt mina kläder som jag var jätteosäker på imorse. BUHUHU. Men snart får jag pizza så då blir jag glad hoppas jag.

Har ingen aaaaning om hur bildebn ser ut eftersom skärmen är mörk. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: amanda

Baby hoppas du får några roligare dagar än den här under lovet! miss youuuu :)

2011-02-19 @ 01:30:02
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0