will you be my valentine?

Jag är nog världens största tönt när det gäller alla hjärtans dag, trots att jag är singel. I skolan har jag trallat runt i en röd kjol med hjärtan på och guldiga örhängen. Första lektionen hade vi matteprov som gick uruselt, men medan jag väntade på Amanda träffade jag Denise som självklart oxå var hjärligt fin idag. Till lunch blev det hjärteplättar, vi började äta fem minuter innan historian började eftersom alla ville ha grädde. Efter skolan trallade jag ner till Röda korset där mamma väntade. När vi var klara där begav vi oss till ÖB och shoppade loss. Mina inköp på Röda korset blev en slips, en kjol och en hålslagare och på ÖB köpte jag två filmer och godis. Puss och kiss!



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0