i've been waiting for so long

Somnade alldeles för sent igår och trodde klockan var typ tre när jag skulle upp runt fem. Men nu är jag vaken iallafall, och om två timmar åker jag till skolan. Borde väl försöka komma fram till alla saker jag behöver ha med mig, min säng står nämligen lite opassande eller vad man ska kalla det. Dessutom är det jättedammigt på mitt golv så jag får hoppas att elementgubben inte är allergisk. Och så hoppas jag att han kommer efter att jag har åkt, hehe. FAN NU KOMMER HAN. Eller dom var det tydligen, hehe.



Update: Hehe, dom var här i typ tre minuter. Fett ballt att Hanna duschar och dom andra sover. Hoppas dom trodde att det var min lägenhet och min pojkvän i duschen. Fast antagligen visste dom att det var flera som bodde här. Fasiken asså.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0