smoking hot

Det blev varken något sovande eller pluggade. Istället fastnade jag i köket med maränger, bror, Changeling och en gullig Fia. Så snart beger jag mig väl till sängen som jag redan ligger i för att somna tidigt och orka gå upp imorn. Föresten (såhär påtal om ingenting) så funderar jag på att köpa glasögon till mer än hälften av snubbarna på skolan. Bara för att dom skulle passa i det liksom. Efter att jag visat min tröja jag hade på mig idag ska jag borsta håret och tänderna, sen kanske sova. Måste bara nämna att jag köpte den i åttan och fattade då inte vad som menades med den, utan tyckte bara att den var gullig. Men jag kände att den behövdes användas lite, hehe.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0