And when the music starts

Jag har varit bajstrött hela dagen. Fast jag var jätteduktig som avstod från facebook på samhällskunskapen, tjoho! Till lunch blev det fil, det var jättenära att jag inte tog några flingor eftersom jag trodde att flingmaskinen var trasig, men egentligen var den bara redan utdragen, haha. Bra att jag har Amanda till hjälp då. Sen rullade det på med engelska och svenska där vi bara pratade svenska och engelska.


Hahaha, videon är typ dubbelt så lång egentligen. Ville mest visa hur smidig jag är.


Kommentarer
Postat av: amanda

hmm du är verkligen cp i rösten lixom känner jag dig??

2011-01-13 @ 16:07:47
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0