It might seem like a crush

Lunchen idag var ännu pinsammare än igår. Först hade dom filmjölk i paket istället för maskin, så jag tog det som var kvar och vågade inte vika ihop paketet eftersom jag inte visste vart jag skulle lägga det tomma paketet, så jag fick typ en halv tallrik. Sen fanns det ingen sked till sockret, så jag tog inget. Och så var flingmaskinen lite knasig så jag var tvungen att slå på den för att få flingor. På matten räknade jag i raketfart och på historian skulle vi jobba med våra tråkiga saker i biblioteket, så Amanda satt vid facebook och jag spanade in snubbar som gick nedanför mig. Då råkade jag även se att jag inte hade nån tyska idag, så jag åkte hem när historian slutade.


Fastnar inte på bild idag. Föresten så hade jag inte klockan på mig idag, den gick fyra minuter fel och jag vet inte hur man ställer om den. Just so you know.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0